سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، بنده پُر خوابِ بیکار رادشمن می دارد . [امام کاظم علیه السلام]
 
چهارشنبه 102 مرداد 4 , ساعت 3:20 عصر

بنیاد 15 خرداد در زمان سرپرستی مربرای آبرسانی به مردم قم از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمان مسئولیت مرحوم آیت‌الله صانعی بوده است.

 خرداد به مناسبت درگذشت آیت‌الله حاشراقی یادآور شد: بنیاد 15 خرداد از سال 1399 که ضمن حفظ اصالت ذاتی با تعریف کارویژه‌های جدید به ستاد اجرایی فرمان امام ملحق شده، علاوه بر فعالیت‌های عمران اجتماعی و فرهنگی گذشته، با توجه به تاکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب، بر موضوع مهم فرزندآوری و جوانی جمعیت توجه و تمرکز ویژه دارد.

مدیر امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد به مناسبت درگذشت آیت‌الله حسن صانعی نخستین رئیس این بنیاد با حکم امام خمینی(ره) گفت: بنیاد 15 خرداد در زمان مرحوم آیت‌الله صانعی با ساخت 2 هزار و 28 مدرسه با مجموعه 7 هزار و 758 کلاس درس در 409 نقطه از مناطق کم برخوردار کشور رکورد مدرسه‌سازی در ایران را شکسته است.
یاسر اشراقی ادامه داد: تمامی مراحل ساخت این دو هزار و 28 مدرسه از صفر تا صد توسط بنیاد 15 خرداد صورت گرفته است.
اشراقی تاکید کرد: بنیاد 15 خرداد همچنین در زمان سرپرستی مرحوم آیت‌الله صانعی بیش از 1000 خانه بهداشت را در مناطق کم برخوردار سراسر کشور به بهره‌برداری رسانده است.

مدیر امور فرهنگی و حوزه ریاست بنیاد 15 خرداد ادامه داد: عمده فعالیت‌هاد: راه‌اندازی شبکه فراگیر فروشگاه‌های بنیاد 15 خرداد با جامعه هدف 500 هزار نفری از دیگر خدمات مرحوم آیت‌الله صانعی به‌شمار می‌رود. همچنین در زمان سرپرستی ایشان بیش از 15 میلیون مترمربع زمین برای احداث بوستان و فضای سبز به شهرداری تهران اهدا شده است.سن صانعی نخستین رئیس این بنیاد با حکم امام خمینی(ره) گفت: بنیاد 15 خرداد در زمان مرحوم آیت‌الله صانعی با ساخت 2 هزار و 28 مدرسه با مجموعه 7 هزار و 758 کلاس درس در 409 نقطه از مناطق کم برخوردار کشور رکورد مدرسه‌سازی در ایران را شکسته است.
یاسر اشراقی ادامه داد: تمامی مراحل ساخت این دو هزار و 28 مدرسه از صفر تا صد توسط بنیاد 15 خرداد صورت گرفته است.
اشراقی تاکید کرد: بنیاد 15 خرداد همچنین در زمان سرپرستی مرحوم آیت‌الله صانعی بیش از 1000 خانه بهداشت را در مناطق کم برخوردار سراسر کشور به بهره‌برداری رسانده است.
مدیر امور فرهنگی و حوزه ریاست بنیاد 15 خرداد ادامه داد: عمده فعالیت‌های بنیاد در زمان مسئولیت مرحوم آیت‌الله صانعی بر حوزه‌های عمران اجتماعی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی متمرکز بود و اقدامات مفید و ماندگاری در این زمینه به سرانجام رسید.
اشراقی در تشریح اقدامات عمران اجتماعی بنیاد 15 خرداد اظهار داشت: علاوه بر ساخت بیش از 2 هزار مدرسه و 1000 خانه بهداشت، طراحی و ساخت کامل سد بزرگ 15 خرداد در شهرستان دلیجان برای آبرسانی به مردم قم از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمان مسئولیت مرحوم آیت‌الله صانعی بوده است.
مدیر حوزه ریاست بنیاد 15 خرداد افزود: راه‌اندازی شبکه فراگیر فروشگاه‌های بنیاد 15 خرداد با جامعه هدف 500 هزار نفری از دیگر خدمات مرحوم آیت‌الله صانعی به‌شمار می‌رود. همچنین در زمان سرپرستی ایشان بیش از 15 میلیون مترمربع زمین برای احداث بوستان
مدیر حوزه ریاست بنیاد 15 خرداد افزوی مربوط به حوادث قیام خونین 15 خرداد به عنوان مبدا نهضت اسلامی ایران از نگاه حضرت امام خمینی(ره) از جمله اقدامات ماندگار فرهنگی مرحوم آیت‌الله صانعی به‌شمار می‌رود.نیاد 15 خرداد در زمان سرپرستی مرحوم آیت‌الله شیخ حسن صانعی رکورد مدرسه‌سازی در ایران را شکست.

مدیر امور فرهنگی بنیاد 15 و فضای سبز به شهرداری تهران اهدا شده است.
اشراقی با تاکید بر فعالیت مستمر بنیاد 15 خرداد در حوزه فرهنگی عنوان کرد: بازسازی بیت حضرت امام خمینی(ره) در شهر خمین، تاسیس انجمن فرهنگی ادبی بنیاد 15 خرداد، طراحی و ساخت حوزه علمیه حرم مطهر امام خمینی(ره) و راهبری جمع‌آوری و حفظ اسناد تاریخی مربوط به حوادث قیام خونین 15 خرداد به عنوان مبدا نهضت اسلامی ایران از نگاه حضرت امام خمینی(ره) از جمله اقدامات ماندگار فرهنگی مرحوم آیت‌الله صانعی به‌شمار می‌رود.
اشراقی یادآور شد: بنیاد 15 خرداد از سال 1399 که ضمن حفظ اصالت ذاتی با تعریف کارویژه‌های جدید به ستاد اجرایی فرمان امام ملحق شده، علاوه بر فعالیت‌های عمران اجتماعی و فرهنگی گذشته، با توجه به تاکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب، بر موضوع مهم فرزندآوری و جوانی جمعیت توجه و تمرکز ویژه دارد.

سایت همسریابی

سایت همسریابی یارسلام

یارسلام

باسلام

اشراقی با تاکید بر فعالیت مستمر بنیاد 15 خرداد در حوزه فرهنگی عنوان کرد: بازسازی بیت حضرت امام خمینی(ره) در شهر خمین، تاسیس انجمن فرهنگی ادبی بنیاد 15 خرداد، طراحی و ساخت حوزه علمیه حرم مطهر امام خمینی(ره) و راهبری جمع‌آوری و حفظ اسناد تاریخی بنیاد در زمان مسئولیت مرحوم آیت‌الله صانعی بر حوزه‌های عمران اجتماعی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی متمرکز بود و اقدامات مفید و ماندگاری در این زمینه به سرانجام رسید.
اشراقی در تشریح اقدامات عمران اجتماعی بنیاد 15 خرداد اظهار داشت: علاوه بر ساخت بیش از 2 هزار مدرسه و 1000 خانه بهداشت، طراحی و ساخت کامل سد بزرگ 15 خرداد در شهرستان دلیجان 

English
 

Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster Portal


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 

کانال ازدواج
دانلود عکس
Samsung Galaxy Note
شیدایی
کانال ازدواج
دانلود موسیقی
کانال ازدواج
ازدواج موقت
کانال ازدواج
Samsung Galaxy
صیغه
سایت
کانال ازدواج
Apple Watch
شماره تلفن اسامی خانمهای متقاضی ازدواج موقت
سایت همسریابی تهران
سایت همسریابی فوری
کانال ازدواج موقت با عکس
همسریابی هلو
همسریابی موقت
همسریابی یارسلام شیراز
ورود به یارسلام
یارسلام صیغه

کانال سایت همسریابی شیدایی
سایت شیدایی
ورود به سایت صیغه یابی
سایت شیدایی صیغه
سایت ازدواج موقت شیدایی
سایت ازدواج دائم شیدایی
همسریابی
همسر یابی
سایت همسریابی
سامانه یکپارچه همسریابی موقت و دائم شیدایی
شب نما پستو سایت صیغه یابی
شیدایی
سایت همسریابی
همسرگزینی آنلاین
شیدایی
سایت شیدایی
ثبت نام در سایت شیدایی
ورود به سایت شیدایی
همسریابی شیدایی
همسر یابی شیدایی
موسسه همسریابی شیدایی
ازدواج موقت تهران ساعتی اینستاگرام شیدایی
ازدواج و همسریابی شیدایی سایت همسریابی طلایی شیدایی رایگان
شیدایی سایت همسریابی بدون نیاز به ثبت نام
شیدایی چت همسریابی آنلاین
کانال ازدواج
Facebook
توئیتر
فیس بوک
Instagram
دانلود نرم افزار
کانال ازدواج
دانلود نرم افزار برای موبایل
اینستاگرام
همسریابی
Twitter
بازیهای لیگ برتر
استقلال
پیروزی
اس ام اس
کانال ازدواج
دانلود عکس
کانال ازدواج
دانلود فیلم